Moderní management v teorii a praxi

Pevná bez přebalu lesklá
EAN:9788072612321
Značka: Management Press

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
449 Kč
368 Kč
449 Kč
368 Kč
Anotace
3. rozšířené vydání knihy zkušených autorů a předních domácích odborníků Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové Moderní management v teorii a praxi nabízí čtenářům systémový výklad moderního managementu v podmínkách rychlého rozvoje současné společnosti založené na informacích a znalostech.

Kniha předních domácích odborníků a zkušených autorů vymezuje hlavní témata, pojmy a úkoly managementu a přináší přehled jeho hlavních "škol". Seznamuje se strukturou a s typickým obsahem manažerské práce, podrobně se věnuje jednotlivým manažerským funkcím a podává úplný přehled směrů současného managementu a také řadu doporučení, jak uplatňovat nástroje moderního managementu v podmínkách nepřetržitých kritických změn. Kniha je proto vhodná jak pro pracovníky podnikové praxe, tak i pro studenty VŠ, VOŠ i SŠ a pro účastníky různých manažerských programů.

Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Leo Vodáček, Olga Vodáčková
Značka Management Press
V prodeji od 12.09.2013
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 3. vydání
Rozměry 17.2 x 24.2 x 2.3 cm
Hmotnost 0.65 kg
Vazba Pevná bez přebalu lesklá
Počet stran 360
ISBN 978-80-7261-232-1
EAN 9788072612321
Interní kód 0145063
Produktový manažer Lena Linda Knop-Kostková (lena.knop-kostkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy