Moderní hotelový management

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788024748351
2. aktualizované a rozšířené vydání
Značka: GRADA

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
269 Kč
229 Kč
269 Kč
229 Kč
Anotace
Aktualizované vydání knihy se zaměřuje, stejně jako první vydání, na provozní praxi a reálné fungování ubytovacího zařízení. Na českém trhu ojedinělá publikace je určena převážně studentům středních a vysokých škol zajímajících se ve svých oborech o nejnovější poznatky a trendy v řízení hotelů. Kniha je svou praktičností a množstvím konkrétních údajů a příkladů z praxe vhodná i pro majitele či manažery menších ubytovacích zařízení hotelového typu.

Druhé vydání knihy se mnohem podrobněji věnuje hotelovému marketingu a obchodu, využití nových technologií (např. v rezervačním oddělení) a řízení ekonomického a technického úseku hotelu. Nově obsahuje také fotografie dobrých a špatných příkladů z praxe. Uznávaní a zkušení autoři komplexně představují nástroje řízení v jednotlivých činnostech a také nástroje řízení procesů v hotelovém provozu za účelem zajištění maximalizace využití daných kapacit a dosažení optimálních výnosů s ohledem na ekologii a etiku v podnikání. Součástí publikace jsou též příklady z jednotlivých středisek hotelového provozu

Informace o sortimentu
Podnázev 2. aktualizované a rozšířené vydání
Druh sortimentu Kniha
Autor Felix Křížek, Josef Neufus
Značka GRADA
V prodeji od 13.02.2014
Rok vydání 2014
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.9 x 24.2 x 1.3 cm
Hmotnost 0.38 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 224
ISBN 978-80-247-4835-1
EAN 9788024748351
Interní kód 0163508
Produktový manažer Martina Křístková (martina.kristkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy