Marketing podle trhů

Pevná bez přebalu matná
EAN:9788086851020
Značka: Alfa

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
299 Kč
245 Kč
299 Kč
245 Kč
Anotace
Kniha Marketing podle trhů jedinečnou cestou popisuje rozdíly mezi jednotlivými typy trhů. Ačkoliv se jedná o knihu zabývající se různými typy produktů a trhů, nemá mezi českými publikacemi konkurenta, zejména ta část, která pojednává o průmyslovém marketingu. Čtenáři ocení praktický obsah, který tvořil tým odborníků pod vedením manažera z praxe. Marketing podle trhů je rozdělen do dvou na sebe logicky navazujících částí. V první, části, teorie marketingu, má čtenář možnost si oživit základy marketingu. Kniha však nezachází do přílišných podrobností, snaží se pouze zopakovat to, co je nezbytné pro dokonalé pochopení následujících kapitol. Ve druhé části, marketing podle trhů a produktů, jsou vysvětleny odlišnosti marketingu na dvou základních typech trhů, institucionálním a spotřebitelském. To proto, aby čtenář pochopil výrazný rozdíl mezi těmito trhy. Přes to, že naprostá většina objemu obchodů je realizována právě na trzích institucionálních a průmyslových, bývají tyto trhy v literatuře opomíjeny a na rozdíl od trhů finálních spotřebitelů jim není věnována dostatečná pozornost. Dále se autoři zabývají jednotlivými marketingovými aplikacemi, v závislosti na nabízených produktech.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Jan Kincl
Značka Alfa
V prodeji od 08.09.2004
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 17.5 x 24.6 x 1.5 cm
Hmotnost 0.27 kg
Vazba Pevná bez přebalu matná
Počet stran 172
ISBN 80-86851-02-8
EAN 9788086851020
Interní kód 0047315
Produktový manažer Marie Španihelová (marie.spanihelova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy