Marketing 2. přepracované a doplněné vydání

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074001154
Značka: C.H.BECK

Na skladě máme poslední kusy. Expedujeme nejpozději třetí pracovní den.

Dostupnost: IHNED odesíláme - POSLEDNÍ KUSY
Zobrazit dostupný počet ks
630 Kč
598 Kč
za tuto cenu jen do 28. 5. 2024
630 Kč
598 Kč
za tuto cenu jen do 28. 5. 2024
Anotace
Společenský rozvoj jde v současné době velice rychle kupředu a totéž platí o marketingu. Přestože se řada základních marketingových principů nemění a podstata marketingu setrvává, mění se prostředí, v němž firmy působí, vyvíjejí se a zdokonalují metody tvorby marketingových strategií i jednotlivé nástroje marketingu. Nové vydání úspěšné učebnice vymezuje základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky, současně ukazuje na vzájemné souvislosti. Učebnice zachovává původní členění do šesti hlavních oddílů: Pojetí marketingu a marketingového řízení, Analýza marketingových příležitostí, Výběr cílových trhů, Marketingové nástroje, Marketingové aplikace, Moderní trendy v marketingu. Autoři ale doplnili text o nové poznatky a jevy, které v oblasti marketingu nastaly. Text byl také rozšířen o dvě nové kapitoly, jedna je zaměřena na sociální marketing a druhá se zabývá novými trendy a bariérami v marketingu. Principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu Kniha
Autor Marcela Zamazalová
Značka C.H.BECK
V prodeji od 12.07.2010
Rok vydání 2010
Pořadí vydání 2. vydání
Rozměry 16.5 x 23.8 x 2.6 cm
Hmotnost 0.75 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 528
Edice Beckovy ekonomické učebnice
ISBN 978-80-7400-115-4
EAN 9788074001154
Interní kód 0104729
Produktový manažer Tereza Wawreczková (tereza.wawreczkova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy
Vývoj ceny