Marketing - Základy marketingu

Brožovaná bez přebalu lesklá
EAN:9788074020025
Učebnice učitele
Značka: Computer Media

Toto zboží již není možné objednat. Zboží bohužel nelze dodat, je úplně vyprodáno také u nakladatele. Nastavte si Hlídacího psa, abyste byli informování o případné změně.

Dostupnost: Vyprodáno
330 Kč
271 Kč
330 Kč
271 Kč
Anotace

Vyučující má obsahově k dispozici učebnici pro studenty, která je obsahem i rozložením stránek totožná s žákovskou učebnicí. Tato komplexní příručka pro učitele zahrnuje látku obou dílů učebnic pro žáky. Navíc však obsahuje doporučené zápisy do volných úseků (zápisy v hodině) a rozšiřující učivo pro pedagoga, které lze využít k prohloubení vlastních znalostí nebo k rozšíření učiva žákům. Podstatou této učebnice je poskytnout pedagogovi co nejširší podklady pro výuku a zároveň mu nabídnout i další náměty k vedení výuky.

Struktura učebnce vychází z Rámcového vzdělávacího plánu MŠMT Ekonomika a podnikání. Lze ji aplikovat i v rámci jiných RVP, které požadují zařazení výuky marketingu do školského vzdělávacího programu.

Učebnice učitele obsahuje: přepis učebnice včetně doporučených zápisů, rozšiřující texty k probírané látce, příklady včetně řešení, testy včetně řešení, netradiční aktivizační metody vedoucí k pochopení výuky, opět včetně řešení.

Informace o sortimentu
Podnázev Učebnice učitele
Druh sortimentu Kniha
Autor Ing. Marek Moudrý
Značka Computer Media
V prodeji od 15.12.2008
Rok vydání 2008
Pořadí vydání 1. vydání
Rozměry 21.5 x 29.8 x 1.0 cm
Hmotnost 0.43 kg
Vazba Brožovaná bez přebalu lesklá
Počet stran 160
ISBN 978-80-7402-002-5
EAN 9788074020025
Interní kód 0089628
Produktový manažer Věra Klíšová (vera.klisova@knihcentrum.cz)
Ceny dopravy